Általános kérdések
Számlázás:
Hátralékos értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat.
Időben elkerülte egymást a számlában küldött értesítő és a befizetés.
Amennyiben időközben befizetted számládat, kérlek, vedd tárgytalannak felszólításunkat.
Miért előre számlázunk?
Mert az előfizetéseket, ahogy a neve is mutatja, előre történő fizetéssel kell kiegyenlíteni. Az előfizetési díj kiegyenlítésével
a tárgyhavi díjat fizeted ki. A fizetési határidő tárgyhó utolsó napja.
Mikor kapom az első számlát?
A szolgáltatás beüzemelését követő hónapban.
Bekötés, létesítés:
Miért van szükség a felmérésre?
Mert fel kell mérni, hogy adott végpont bekötése jár-e plusz kiépítéssel, vagy már az adott végponton van kiépített hálózatunk.
Ugyanakkor a felmérés biztosítja azt is, hogy a megrendelés helyén biztosan megfelelő minőségben tudjunk szolgáltatást nyújtani.
Lakossági előfizetés esetén nincs felmérési folyamat, azaz a szolgáltatás vagy beköthető, vagy nem kivétel ez alól a vezeték néküli internet szolgáltatás.
Üzleti előfizetők esetén felmérést kell indítani, hogy adott szolgáltatás jár-e plusz kiépítési költséggel vagy sem, ennek
a folyamata 15 munkanap.
Miért kerül plusz pénzbe a további vételi hely kiépítése?
Az ajánlatainkban egy vételi hely kiépítéssel számolunk, erre számítunk költséget. Minden további vételi hely kiépítése további
költséget jelent.
Mennyi idő alatt kötik be a szolgáltatást?
A szolgáltatás bekötését 15 naptári napon belül vállaljuk a szerződés feldolgozásától számítva. Azonban Kábelfix Kft. mindent
megtesz annak érdekében, hogy a bekötés 3-5 munkanapon belül megvalósuljon.
Mennyibe kerül a bekötés?
A bekötés akció keretén belül Kosdi modemes internetnél 0 Ft, vezeték nélküli internet esetében 9000 Ft, egyéb esetben a díjak mértékét az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza.
Ügyintézés:
Mennyi idő alatt javítják a bejelentett hibámat?
A bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk a hibát, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk.
Költözés miatt szeretném áthelyezni a szolgáltatást. Mi a módja?
Áthelyezést kezdeményezhetsz e-mailben.
Szükséges okmányok: új lakcímkártya - ahová az áthelyezést kéred, vagy adásvételi szerződés, vagy tulajdoni lap.
Szerződés kötése, szerződés módosítása:
Új előfizető lennék. Hogyan tudok szerződést kötni?
Online megrendelés után szerződéskötés történhet az otthonodban üzletkötő partnerünk közremüködésével. Az üzletkötő a Kábelfix Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.
Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: Személy igazolvány lakcímkártya- ahová a szolgáltatás bekötését kéred, vagy adásvételi szerződés, vagy
tulajdoni lap.
Miért kell mindig a hűséget meghosszabbítaniuk, miért nem megy automatikusan tovább?
A jelenlegi törvényi szabályozás ezt nem teszi lehetővé. A hűség lejárta után módosíthatsz kisebb csomagra, vagy kérheted
a jelenlegit újra hűségvállalással. Nagyobb csomagra bármikor módosíthat hűség időn belül is.
Hogy lehet csomagot módosítani?
Online megrendelés után szerződéskötés történhet az otthonodban üzletkötő partnerünk közremüködésével. Az üzletkötő a Kábelfix Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.
Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: Személy igazolvány lakcímkártya.
Hogy tudok hűséget hosszabbítani?
Online megrendelés után szerződéskötés történhet az otthonodban üzletkötő partnerünk közremüködésével. Az üzletkötő a Kábelfix Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.
Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: Személy igazolvány lakcímkártya.