Számlázással kapcsolatos kérdések
Hogyan
kapom meg a számlámat?
Papír
számla esetén postai-, e-számla esetén elektronikus úton e-mailben küldünk számlát.
Nem
kaptam meg a számlámat, mit tegyek?
Ha az
elektronikus számlát, számlaértesítő elektronikus levelet tárgyhó 10. napjáig
vagy a postai úton megküldött számlát a tárgyhó 15. napjáig nem kapod meg, vagy
a számlán szereplő összeg nem helyes, kérjük jelezd haladéktalanul
ügyfélszolgálatunknak.
Elektronikus
számlázás esetén egyes e-mail kliensek levélszemétbe tehetik a számlaértesítőt.
Kérjük, ellenőrizd a levélszemét vagy spam mappádat levelezőprogramodban.
Amennyiben itt sem találod, tekintsd meg ügyfélkapunkon a számlák menüpontot.
Mi a
fizetési határidő?
A
fizetési határidő az esedékes hónap 15. napja és 25. napja közé eshet, a
fizetési határidő eltérhet az egyes fizetési formák esetében.
Magasabb
összegű lett a számlám, mint vártam. Mi az oka ennek?
Új
szolgáltatás megrendelése esetén a havidíjakat utólag számlázzuk. Előfordulhat
például, hogy egy csomagot aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az
aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült
számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavi díjat, valamint a 06.
hónapi teljes havidíjat.
Amennyiben nem módosítottál csomagodon vagy rendeltél új szolgáltatást, részletes
számlamagyarázatért keresd ügyfélszolgálatunkat.
Új
előfizetés esetén mikor kapom meg az első számlámat?
A
szolgáltatás bekötését és aktiválását követő hónapban állítjuk ki első havi
számlád, mely tartalmazni fogja a bekötés hónapjára és a számla kiállítását
követő hónapra esedékes díjakat. Emiatt az első számla magasabb lehet.
Előfordulhat például, hogy egy szolgáltatást aktiválunk 05.04-én, melynek a
díja csak az aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én
elkészült számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavidíjat,
valamint a 06. havi teljes havidíjat.
Milyen
módon fizethetem a számláimat?
- Virtuális
bankkártya tranzakció útján (Díjfizetés menüpont alatt).
- Szolgáltató
által biztosított készpénz átutalási megbízással (postai csekken)
- Banki átutalással
Átutalás esetén a közlemény rovatban kérlek tüntesd fel a Kábelfix Kft. szerződésszámod és az előizetői neved
Bankszámlaszám: K&H BANK 10401103-50515057-54501005
Közlemény: Szerződésszám előizető neve
Külföldi bankszámláról utalás esetén IBAN: HU48 1040 1103 5051 5057 5450 1005
K&H Bank SWIFT kódja: OKHBHUHB
Hátralékos
értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat. Mi történhetett?
Abban
az esetben fordulhat elő ilyen, ha a számla kiállításának napját követően
fizetted be előző havi számládat, így a számla elkészültekor rendszerünk még
tartozást érzékelt.
Példa: Az 05. havi számládat, melynek fizetési határideje
05.21. volt, 06.05-én rendezted. A 06. havi számlád viszont már 06.01-jén
elkészült és a posta 06.10-én kézbesítette. Így 10-én már nem aktuális az
értesítés, viszont a számla elkészültekor még tartozásod állt fenn.
Amennyiben a tartozás összege és az általad befizetett összeg megegyezik,
tekintsd tárgytalannak értesítésünket, viszont a késedelmes fizetés miatt a
"Fizetési késedelemmel rendelkező előfizető tájékoztatási díja" is
megfizetendő.
Hogyan
tudom módosítani a számlaküldési posta vagy e-mail címet?
Számla
postázási cím vagy elektronikus számla értesítő esetén az e-mail cím
módosítását kérheted e-mailben illetve
telefonos ügyfélszolgálatunkon. A módosítás elvégzésének szolgáltató általi
visszaigazolását követően elkészülő havi számlák már az általad kért új címre
fognak érkezni.
Elveszítettem
a számlámat, hogyan tudom kérni a pótlását?
Ha postai úton szeretnéd megkapni a számlamásolatot, ezt kérheted e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon.
Késedelmes
fizetés esetén milyen többletköltségek adódhatnak?
Amennyiben
Előfizető fizetési késedelemmel rendelkezik, és a Szolgáltató írásban értesíti annak
tényéről, ekkor az előfizető írásbeli tájékoztatásának díja bruttó 500 Ft.
A
fizetési kötelezettségét határidőn belül nem teljesítő Előfizető részére
megalapozottan küldött fizetési felszólítást tartalmazó ajánlott levél díja bruttó 750 Ft.
Nem
kaptam meg az e-számla kedvezményemet. MI lehet az oka?
A havi
bruttó 300 Ft jóváírást (E-számla és elektronikus fizetési mód kedvezmény)
abban az esetben biztosítjuk lakossági Ügyfeleinknek, ha az adott hónapban csak
elektronikus úton fizetett a Kábelfix Kft. felé és az adott hónap során az
egyenlege nem mutatott tartozást, volt esedékes számlája és számláit határidőre
teljesítette. Továbbá, ha az adott hónapban nem állítottunk ki számára papír
alapú számlát. Elektronikus úton történő fizetésnek számít: elektronikus átutalás. A jóváírást először a feltételek teljesülését
követő hónap számlázásakor érvényesítjük.
Korlátozták/felfüggesztették
a szolgáltatásomat. Befizettem
a tartozásomat, mégsem kapcsolták vissza a szolgáltatásomat. Mi történhetett ?
Ha a
lejárt fizetési határidejű számláidat rendezed és erről hitelt érdemlő módon
tudomást szerzünk, a tudomásszerzéstől számított 72 órán belül a korlátozást
megszüntetjük. Postai csekken vagy banki átutalással történő befizetés esetén a
befizetés elkönyvelésétől számítjuk a 72 órás visszakapcsolási időt. Ez az
elkönyvelési folyamat a postától és a számlavezető banktól függően akár 1-5
munkanap is lehet. Emiatt javasoljuk, hogy online bankkártyával rendezd tartozásodat a mihamarabbi
visszakapcsolás érdekében. Banki átutalás esetén az átutalási igazolás, postai
csekkes fizetés esetén a feladóvevény másolatának vagy fotójának
ügyfélszolgálatunk részére történő eljuttatása után (e-mailben)
is el tudjuk indítani a visszakapcsolási folyamatot.