AKTUÁLIS DOKUMENTUMOK ONLINE IGÉNYLÉS DÍJFIZETÉS ELÉRHETŐSÉG GYAKORI KÉRDÉSEK






usr:
pass:





Számlázási információ....

Számlázással kapcsolatos kérdések


Hogyan kapom meg a számlámat?

Papír számla esetén postai-, e-számla esetén elektronikus úton e-mailben küldünk számlát.

Nem kaptam meg a számlámat, mit tegyek?

Ha az elektronikus számlát, számlaértesítő elektronikus levelet tárgyhó 10. napjáig vagy a postai úton megküldött számlát a tárgyhó 15. napjáig nem kapod meg, vagy a számlán szereplő összeg nem helyes, kérjük jelezd haladéktalanul ügyfélszolgálatunknak.
Elektronikus számlázás esetén egyes e-mail kliensek levélszemétbe tehetik a számlaértesítőt. Kérjük, ellenőrizd a levélszemét vagy spam mappádat levelezőprogramodban. Amennyiben itt sem találod, tekintsd meg ügyfélkapunkon a számlák menüpontot.

Mi a fizetési határidő?

A fizetési határidő az esedékes hónap 15. napja és 25. napja közé eshet, a fizetési határidő eltérhet az egyes fizetési formák esetében.

Magasabb összegű lett a számlám, mint vártam. Mi az oka ennek?

Új szolgáltatás megrendelése esetén a havidíjakat utólag számlázzuk. Előfordulhat például, hogy egy csomagot aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavi díjat, valamint a 06. hónapi teljes havidíjat.
Amennyiben nem módosítottál csomagodon vagy rendeltél új szolgáltatást, részletes számlamagyarázatért keresd ügyfélszolgálatunkat.

Új előfizetés esetén mikor kapom meg az első számlámat?

A szolgáltatás bekötését és aktiválását követő hónapban állítjuk ki első havi számlád, mely tartalmazni fogja a bekötés hónapjára és a számla kiállítását követő hónapra esedékes díjakat. Emiatt az első számla magasabb lehet. Előfordulhat például, hogy egy szolgáltatást aktiválunk 05.04-én, melynek a díja csak az aktiválás hónapját követő számlán szerepel majd. Így a 06.01-én elkészült számla tartalmazni fogja a 05. hónapra vonatkozó törthavidíjat, valamint a 06. havi teljes havidíjat.

Milyen módon fizethetem a számláimat?

  • Virtuális bankkártya tranzakció útján (Díjfizetés menüpont alatt).
  • Szolgáltató által biztosított készpénz átutalási megbízással (postai csekken)
  • Banki átutalással
    Átutalás esetén a közlemény rovatban kérlek tüntesd fel a Kábelfix Kft. szerződésszámod és az előizetői neved
    Bankszámlaszám: K&H BANK 10401103-50515057-54501005
    Közlemény: Szerződésszám előizető neve
    Külföldi bankszámláról utalás esetén IBAN: HU48 1040 1103 5051 5057 5450 1005
    OTP Bank SWIFT kódja: OKHBHUHB

Hátralékos értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat. Mi történhetett?

Abban az esetben fordulhat elő ilyen, ha a számla kiállításának napját követően fizetted be előző havi számládat, így a számla elkészültekor rendszerünk még tartozást érzékelt.
Példa:
Az 05. havi számládat, melynek fizetési határideje 05.21. volt, 06.05-én rendezted. A 06. havi számlád viszont már 06.01-jén elkészült és a posta 06.10-én kézbesítette. Így 10-én már nem aktuális az értesítés, viszont a számla elkészültekor még tartozásod állt fenn.
Amennyiben a tartozás összege és az általad befizetett összeg megegyezik, tekintsd tárgytalannak értesítésünket, viszont a késedelmes fizetés miatt a "Fizetési késedelemmel rendelkező előfizető tájékoztatási díja" is megfizetendő.

Hogyan tudom módosítani a számlaküldési posta vagy e-mail címet?

Számla postázási cím vagy elektronikus számla értesítő esetén az e-mail cím módosítását kérheted e-mailben illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon. A módosítás elvégzésének szolgáltató általi visszaigazolását követően elkészülő havi számlák már az általad kért új címre fognak érkezni.

Elveszítettem a számlámat, hogyan tudom kérni a pótlását?

Ha postai úton szeretnéd megkapni a számlamásolatot, ezt kérheted e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon.

Késedelmes fizetés esetén milyen többletköltségek adódhatnak?

Amennyiben Előfizető fizetési késedelemmel rendelkezik, és a Szolgáltató írásban értesíti annak tényéről, ekkor az előfizető írásbeli tájékoztatásának díja bruttó 500 Ft.
A fizetési kötelezettségét határidőn belül nem teljesítő Előfizető részére megalapozottan küldött fizetési felszólítást tartalmazó ajánlott levél díja bruttó 750 Ft.

Nem kaptam meg az e-számla kedvezményemet. MI lehet az oka?

A havi bruttó 300 Ft jóváírást (E-számla és elektronikus fizetési mód kedvezmény) abban az esetben biztosítjuk lakossági Ügyfeleinknek, ha az adott hónapban csak elektronikus úton fizetett a Kábelfix Kft. felé és az adott hónap során az egyenlege nem mutatott tartozást, volt esedékes számlája és számláit határidőre teljesítette. Továbbá, ha az adott hónapban nem állítottunk ki számára papír alapú számlát. Elektronikus úton történő fizetésnek számít: elektronikus átutalás. A jóváírást először a feltételek teljesülését követő hónap számlázásakor érvényesítjük.

Korlátozták/felfüggesztették a szolgáltatásomat. Befizettem a tartozásomat, mégsem kapcsolták vissza a szolgáltatásomat. Mi történhetett ?

Ha a lejárt fizetési határidejű számláidat rendezed és erről hitelt érdemlő módon tudomást szerzünk, a tudomásszerzéstől számított 72 órán belül a korlátozást megszüntetjük. Postai csekken vagy banki átutalással történő befizetés esetén a befizetés elkönyvelésétől számítjuk a 72 órás visszakapcsolási időt. Ez az elkönyvelési folyamat a postától és a számlavezető banktól függően akár 1-5 munkanap is lehet. Emiatt javasoljuk, hogy online bankkártyával rendezd tartozásodat a mihamarabbi visszakapcsolás érdekében. Banki átutalás esetén az átutalási igazolás, postai csekkes fizetés esetén a feladóvevény másolatának vagy fotójának ügyfélszolgálatunk részére történő eljuttatása után (e-mailben) is el tudjuk indítani a visszakapcsolási folyamatot.